Met de camper van Toronto naar Vancouver

Dag 25 de finale

Zo dit is ons laatste verslag.

Vandaag de camper schoon gemaakt en de koffers ingepakt, we zijn er dus klaar voor om hem in te leveren.

Morgen nog even zo’n 18km rijden en de benzinetank voor de laatste keer bijvullen tot het gewenste niveau.

Daarna worden we naar het vliegveld gebracht door de verhuurder en vliegen we om 16:35 uur in 9,5 uur naar Amsterdam waar we zaterdag rond 11:00 uur hopen aan te komen.

Voor sommigen van jullie is het wellicht een hele opluchting niet meer dagelijks te worden lastig gevallen met mailtjes van mij.

En dan ook nog die ellenlange verhalen.

Ik hoop toch dat jullie het op prijs hebben gesteld.

Voor degenen die gereageerd hebben, hartelijk dank hiervoor.

Ohja en als je jezelf nu niet afmeldt in de E-Mail maak je bij onze evt. volgende reis waarschijnlijk weer deel uit van het lezers bestand.

Zojuist nog even lekker voor de laatste keer uit wezen eten met zijn vieren, wel met een taxi, want een half uur heen en terug lopen werd ons iets te gortig.

Hopelijk tot een volgende keer.

Rene Z te B

Het was leuk jullie weer te volgen en heb genoten van de verhalen.
Nu een veilige terugreis en op naar de dierentuin. Dan kunnen jullie misschien nog die beer zien......

Henny

Lekker om te lezen, je maakt wat mee met jou Hans. Blij dar advadi meestal rustig verloopt

Paul Lentjes

Het einde van (opnieuw) een mooie reis. Goeie terugreis.

Marian b

We hebben ervan genoten je berichten konden ons niet lang genoeg zijn

Rob en Tineke

Wij hebben genoten van jullie reis ,en de verhalen,en Hans vervelen doen ze nooit,
wensen wij jullie een goede terug reis,
tot gauw.

Conny

Het was weer een avontuur om met jullie mee te reizen! Dank en een goede terugreis!!

Hans en Jacqueline

We hebben weer genoten van de mooie verhalen .Goede reis terug Gr

Hans Elzendoorn

Heb weer genoten van alle verslagen en mooie foto’s. Alvast een goede terugreis.

Paul Brouwer

Een hele goede terugreis en een behouden aankomst in Nederland.
We hebben wel genoten van jullie verhalen en mooie foto's.

Bob and Margaret

Have a good trip home. We have really enjoyed your stories Hans, it was like being on the trip with you.

Maja

Goede reis terug. Bedankt voor het “mee mogen reizen op papier’

Kees en Wilma

Bedankt voor het “meereizen”. Elke ochtend keken we weer uit naar jullie belevingen en foto’s. Blijft alleen zo niet veel over voor de dia-avond? Goede vlucht gewenst.

Harry König

Hoi Canada reizigers. Het was weer leuk jullie wel en wee te volgen. Een hele goede terugvlucht en welkom op het erf. Wij komen daar in de loop van de week weer terug. Groetjes uit la douce France

Veronique Hulsman

Bedankt Hans voor je altijd leuke reisverslag! Jullie hebben weer een prachte reis gemaakt.
Lieve groeten voor allemaal.

Corriene Jansen (Ossendael) je weet wel Berrie van de Bio manege.

Het was heerlijk om jullie verhalen te lezen. Voorlopig hoef ik niet naar Canada want daar ben ik al geweest met jullie, hihi en veel te veel rijden. En harstikke onhandig met zo'n grote camper en veel te duur?

Heel erg bedankt voor de leuke verhalen en tot de volgende reis!

Robert Derksen

Ik heb ook genoten van jullie mooie reis, het was geweldig ook "' de verhalen die horen er bij,'' ontzettend bedankt dat we mee mochten reizen met jullie. We zijn er bijna nu helemaal afgerond. Geweldig.

Willem jannie

Wij hebben genoten van jullie verhalen en van jullie mooie reis en de mooie fotoos Mooi dat jullie gezond en wel thuis zijn