Met de camper van Toronto naar Vancouver

Dg 7

Vanmorgen alweer vroeg uit de veren, 6:45 uur om precies te zijn. Het begint al aardig op werken te lijken.

Al snel rijden we de 17 op. Hier blijven we zo’n 600 km op rijden vandaag, dus navigeren is niet nodig. Het uitzicht vandaag bestaat uit bomen, meren, andere bomen, rotsen, nog meer meren en nog veel meer bomen. Verkeer is er ook niet veel. Ik schat dat we over deze afstand 25x zijn ingehaald door een andere auto. Berrie en ik wisselen elkaar om de 200 km ongeveer af.

We kunnen hier zeker ook Zwarte Beren en Elanden tegenkomen, voor Alie en mij is het intussen de 4e keer dat we deze route rijden sinds 1981. In tegenstelling tot vele anderen geluksvogels hebben wij nog NOOIT dit genoegen gehad helaas.

Als we bij het plaatsje WaWa (indiaans voor gans) aankomen gaan we naar een prachtige waterval, Highfalls geheten via een gravel road.

Hierna nog even naar een groot standbeeld van een Canadese gans (WaWa). Hierna weer naar een Tim Hortons voor koffie met....

Hierna is het gewoon trappen, ofnee eigenlijk cruise controllen (is dit wel een werkwoord ) en sturen tot we in het plaatsje Nipigon aankomen waar we een camping hebben gereserveerd pal naast de 17.

Nu zijn de dames aan de beurt om de handjes te laten wapperen. We eten vanavond rijst met Pilaf en ijs toe. Prima dus. Berrie en ik zijn hierbij en tijdens het eten druk belast met het inkrimpen van de biervoorraad.

Morgen een korte rit van zo’n 200 km naar het laatste familielid deze reis neef 4, Julian en zijn vrouw Sherridie in Thunder Bay wonen.

Ohja iedereen heeft weer een melding gehad van het plaatsen van de foto’s van dag 9, alweer fout, moest uiteraard dag 7 zijn.

Tot morgen

Ronald& Nanette.

Belast met het inkrimpen van de biervoorraad houden we erin. ??

René Z te B

Hoop dat jullie geen beren op de weg zien, Wa(Wa)
Tip, niet teveel bier inkopen. Hebben jullie ook niet de belasting om de voorraad te laten krimpen :-D

Cor R (van Roovers :) )

En hoe zit t met de wijnvoorraad van de dames? Krimpt die ook al? Denk aan het draagvermogen van de Camper annex rollend huis........

Paul Brouwer

Prachtig, ik geniet elke keer weer van jullie verhalen en de mooie foto's.