Met de camper van Toronto naar Vancouver

Dag 17

Vandaag begint de dag vol spanning, we moeten naar de Camper reparateur. We moeten daar om 9:00 uur zijn. Het is zo’n 9 km bij de camping vandaan, dus maar om 8:30 uur vertrek.

Onze Garmin verteld mij dat ik op een geven moment links af moet op een drukke voorrangsweg. Ik zie echter geen weg. Blijk ik finaal een onverharde weg voorbij te zijn gereden volgens Berrie .

Ik verwacht dat een straat met naam verhard zal zijn.

Dus maar met de hele kermiswagen via het parkeerterrein van een transportondernemer weer gekeerd.


Als we dan die onverharde weg oprijden bekruipt mij een onaangenaam gevoel, hoe kan zich hier een betrouwbaar bedrijf bevinden. We zien plots een terrein met een behoorlijke hoeveelheid oude campers en woonwagens en het terrein zelf zou een woonwagenkamp niet misstaan.

Maar we gaan naar binnen via een deur waar Open op staat. Lijkt me logisch

Een paar mannen binnen verwijzen ons naar een kantoortje waar een dame ons al blijkt te verwachten. Direct rennen een aantal beren die ik op de weg zag lopen hard weg.

De dame vraagt de 2 mannen van zojuist naar onze problemen te kijken.

De parkeerplaats is een grote modderbende, maar ook dat wordt netjes opgelost want de monteur trekt netjes zijn schoenen uit voor hij ons paleis op wielen betreedt. De rest van de overgebleven beren rennen nu ook weg.

Een van hen duikt in een ruimte onderin de camper waar ikzelf ook al als een aap in een roestig horloge had zitten kijken.

Wat hij daar doet weet ik nog steeds niet want de man had of ADHD of was zwaar aan de drugs er was nl geen zinnig woord mee te wisselen. Maar eureka binnen 10 minuten was het slide out probleem opgelost, het ding werd nog een keer of 4 op en neer geschoven om de tijd vol te maken waarschijnlijk.

Het probleem met de magnetron leek een stuk ingewikkelder te zijn, de andere monteur opende ergens een verborgen luikje wat ikzelf nog niet had gevonden. En constateerde dat de stekker gewoon uit het stopcontact was gevallen door het trillen. Stekker erin probleem opgelost.

Betalen hoefden we ook niet, werd allemaal geregeld.

Weer een ervaring rijker, nl nooit op een eerste indruk afgaan . Vertrokken we al om 9:10 uur voor onze rit van vandaag.


Ook dit wordt weer een saai verhaal nl een mooie route met een bezoek aan achtereenvolgens de Rocky Mountain Elk Foundation, National Bizon Range en een of ander Indianen museum.

Wat ook indrukwekkend was vandaag op 9-11 was dat bij alle brandweerkazernes waar we langs gereden zijn,bij een geparkeerde brandweerauto een brandweerman in vol ornaat met de Amerikaanse Stars en Stripes vlag bewegingsloos in de houding stond.

Helaas heb ik hiervan geen foto kunnen maken onderweg. Ook hingen veel vlaggen bij overheidsgebouwen halfstok

Hierna naar onze gereserveerde camping bij Glacier Nat Park.

De slide out doet het inderdaad nog, echter de magnetron weer niet, ik weet nu echter zelf het luikje te vinden en inderdaad weer de stekker eruit.


Ik constateer ook dat de interesse voor onze belevenissen en mijn verhalen sinds gisteren afneemt, maar ik doe het ook voor jullie hoor.

Voor meer info, zie de lijst met statistieken hieronder .


Misschien tot morgen dan.



Reacties

Reacties

Henny

Je maakt toch maar mooi van alles mee met jou??

Rene Z te B

De statistieken gaan weer iets omhoog met deze opmerking :)

Cor R (van Roovers :) )

Nou Nou... hoe simpel kan een probleem zijn.
Vergeet niet dat wij moeten werken hoor en jullie lekker rond touren...... Maar ik lees t elke dag. Dus wees gerust...wij genieten mee :)

Kees

Teruglopende bezoekers aantallen? Hans, trek het je niet aan?. Vooral doorgaan en cliffhangers inbouwen in je verhalen, werkt altijd. Giddy up go.

Theo

of je stopt de stekker er in, logisch toch. Het is net een boek die ik lees. Mooi verhaal, en zo te zien genieten jullie van alles.

Paul Brouwer

Ik vind het hartstikke leuk en mooie verhalen. Blijf dit vooral doen..............

Bob and Margaret

Glad you finally saw some brars!! Still enjoy your stories,you can write a book when you are retired!!!!

Rob en Tineke

Wij blijven genieten ,jullie maken veel mee.fijn dat jij ook nog handig bent Hans,hopen op nog veel leesplezier ,geniet van jullie mooie reis.

Corriene Jansen (Ossendael) je weet wel Berrie van de Bio manege.

wheee Yes!!!

Paul Lentjes

Werk jij nou ook al met statistieken? Is dat iets wat je overgehouden hebt van defensie? Maar snel met pensioen gaan zou ik adviseren?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!