Met de camper van Toronto naar Vancouver

Dag 6

Vandaag gaan we ons uitsluitend 600 km verplaatsen naar Saul St Marie.Dus om 6:45 uur eruit. Het is tenslotte vakantie, vakantie, vakantie!! Weer goed ontbeten en daardoor i.p.v. om 8:00 uur pas om 8:30 uur vertrokken, want eieren eten zonder eiwit dat duurt iets langer (dit voor de insiders ) zeker als ze ook nog van een kalkoen zijn.

De route is rustig en we kunnen dan ook constant de toegestane snelheden rijden, zo’n 90 of 100 km/h

De eerste 200 km tot aan de koffie bij Tim Hortons heb ik gereden, daarna heeft Berrie gereden. Hier eindelijk weer eens mijn favoriete donut Boston Cream kunnen eten.

Bij de tankstop zijn we ook wezen lunchen in een wegrestaurant.

Rond 17:00 uur waren we dan eindelijk in Sault St Marie, dus eerst maar weer naar de Walmart voor boodschappen voor de komende 3 dagen en niet meer,want dan gaan we de grens over met de states en dan is meebrengen van vlees en fruit niet toegestaan dus dat moet op.

Hierna nog 5 km naar de KOA camping. We hebben hier een prachtige plek in het bos, we worden wel, gewaarschuwd om ons afval in de speciale beer bestendige bakken te deponeren.

Gezien mijn eetlust zal er echter weinig eetbaars overblijven voor de beer vrees ik.

Zo morgen weer een prachtig ritje van alweer zo’n 600 km.

Ohja en excuses voor de soms dubbele mailtjes die jullie krijgen, nu weer van dag 5, het gaat soms niet allemaal even soepel met Wifi etc.

Tot morgen

Cor R

Ik heb medelijden met die beren Hans. ????

Peter

Mooi, wat een bijzondere ervaring met deze vakantie. Geniet er maar van.

Rob en Tineke

wat een mooie reis , en wat een grote camper,super ,heerlijk genieten ,verheugen ons alweer
op het volgende reisverslag,

groetjes Rob en Tineke.

Paul Brouwer

Mooie reis en nog heel veel plezier

Mechtild

Samen met mijn ouders jullie foto’s bekeken , ook namens hun een hele fijne vakantie en lieve groetjes !

Willem enjannie

Mooie foto's en wat is die camper mooi en groot ?Nou veel plezier fijne vakantie groetjes

Theo

Ik zag al dat het huishoudelijk werk gewoon door gaat voor de dames.

Anneke

Goed gezien Theo, het is niet echt vakantie?maar dat maken we een ander keertje weer goed.