Met de camper van Toronto naar Vancouver

Dag 3

De eerste nacht in onze luxe RV is goed verlopen, maar vanwege het tijdverschil waren we wel weer te vroeg wakker.

Na een lekkere douche hadden Herman & Josy een uitgebreid ontbijt voor ons klaar staan. Hierna zijn we met zijn allen naar de naast gelegen farm gereden, Alie en ik hebben daar goede herinneringen liggen van onze eerdere bezoeken aan Canada. Een stel bevers heeft hier in de rivier een dam gebouwd en daar zijn we uiteraard ook even wezen kijken. De familie bever zelf liet zich zoals verwacht niet zien.

We krijgen van Herman uitleg over de diverse werkzaamheden en dingen die hier zoal plaats vinden.

Na dit alles nemen hartelijk afscheid en rijden naar de plaats Dunnville waar neef nr 2, Bill en zijn vrouw Ina wonen. Als we de oprit inrijden slaat de RV met een rotklap met de onderkant op de grond vanwege zijn enorm grote overhang. Gevolg een paar fikse groeven in het zo gladde asfalt. Aan de onderzijde camper is weinig te zien gelukkig.

Ook hier weer een hartelijk welkom. Ook zoon Brian komt nog even langs om ons te begroeten. Na de lunch rijden we samen met hun auto een 2 tal uurtjes sightseeing rond in de omgeving o.a. naar Port Colborn waar we de sluizen in het Welland kanaal zien.

Na terugkomst nog een kop thee met gebak genuttigd en toen door naar neef 3, Ben en Cathie.

Hier alweer een hartelijk welkom in hun prachtige huis.

Na het avondeten wandelen naar de naastgelegen boerderij waar hun zoon Jason de scepter zwaait.

Na het avondeten nog een tijdje gezellig zitten praten en om 9:30 uur houden we het voor gezien en zoeken we ons RV wiegje op.

Morgen naar de Niagara watervallen.

Jolanda stoffer

Klinkt goed en jullie zijn lekker op weg. Rn nu genieten van de watervallen. Heel veel plezier en geniet van alles. Fijne dag.

Cor

Haha... FF wennen zo'n kolossaal apparaat..... zou mij ook gebeuren denk ik :)

Paul Brouwer

Het ziet er allemaal goed uit en geniet morgen van de watervallen. Veel plezier verder.
Wel leuk die verhalen.

Corriene

Leuk en goed te lezen allemaal. Is het inmiddels al droog?
Veel plezier op of onder de niagarafalls.