Met de camper van Toronto naar Vancouver

Dag 2

Waarschijnlijk heeft vandaag niemand een mail gehad over een nieuw verhaal. Er is nl een storing bij reismee.nl, mogelijk krijg je daardoor later ook nog een aantal mails dubbel.

Vanmorgen wezen ontbijten in een naast het hotel gelegen restaurant daarna om 11:45 uur uitgechecked.Helaas regent het behoorlijk vanmorgen.

Om 13:00 uur exact was de shuttle van Canadream onze verhuurder er om ons op te halen. Na de nodige papaierwinkel en uitleg en controle van de camper die overigens heel anders is dan ons was voorgesteld, we hebben nl 2 slideouts ipv 1 en zelfs 2 tv’s die we hoogst waarschijnlijk niet zullen gebruiken. Om 15:20 uur kunnen we dan eindelijk van start gaan.

En zoals bij alle grote steden rijden we al snel de files in. Het rijden met dit apparaat went snel. We hoeven slechts 105 km te rijden naar ons eerste adres en uiteraard ook nog inkopen doen en tanken, want de tank is nog niet halfvol bij aflevering. Door dit alles komen we pas om 18:30 uur aan bij de 1e neef van Alie en zijn vrouw.

Na een hartelijk weerzien en welkom krijgen we daar een mooi plekje in hun prachtige tuin.

Ook worden we aangesloten op het 110 volt lichtnet.

‘s Avonds zitten we gezellig onder het genot van een drankje en hapje bij elkaar. De dames gaan onderwijl ook nog de koffers uitpakken en de kasten inpakken.

Rond een uurtje of elf zoeken voor het eerst ons bed op in een behoorlijk warme camper.

Tot morgen

Cor

Hey vrienden. Blog ontvangen en meegenoten. Leuk dat jullie verslag doen. Een behoorlijke trip voor de boeg. Vergeten jullie niet af en toe een biertje te pakken ?
Ben benieuwd naar deze reis. ?

Marco

Oooh Hans, daar ben je! ? Fijne vakantie!

Jannie willem

Krijgen we ook familie te zien zo niet doe ze de groetjes van ons❤️

Corine en Hein

Dat doen jullie erg goed! We lezen graag mee om zo ook een beetje vakantie te kunnen genieten. Die van ons hebben we helaas moeten annuleren ivm ziekte.... Maar dat komt gelukkig weer goed!

Paul Brouwer

Ik houd van jullie verhalen. Veel plezier verder.

Maja

Fijne vakantie. Ben benieuwd naar je belevenissen.

Rob en Tineke

Heerlijk met de camper op pad,wensen jullie goede reis, en verheugen ons op de verhalen , groetjes .

Theo

Goed om te lezen dat jullie er zijn. Een hele fijne vakantie gewenst, ik kijk ook uit naar jullie verhalen.

Ali en José

Fijn, dat jullie goed zijn aangekomen.
En wat leuk, dat jullie bij Fam van Hans in de tuin staan. Kijk uit naar jullie verdere verhalen met foto's. Veel plezier en mooie routes.

Jolanda Stoffer

Wat goed dat jullie van start gegaan zijn. Ben benieuwd hoe de reis verloopt. Succes en een fijne tijd. ??