Met de camper van Toronto naar Vancouver

Nog 3 donkere nachten slapen (als dat wil lukken)

Zo beste lezers onze vakantie is begonnen , we zijn druk bezig om alle zaken te verzamelen die we nodig denken te hebben tijdens onze reis. In ieder geval de juiste kleding voor de te verwachten verschillende temperaturen. De verwachting is dat deze zullen variëren van max 30°C overdag tot net onder het vriespunt in sommige nachten als ik de weersvoorspellingen moet geloven. En dat doe ik maar, want ons Koninklijke Meteorologisch Instituut uit de Bilt heeft zich hier niet tegen aan bemoeid zover ik weet. Ik verwacht dan ook niet tegen waarschuwingsode’s aan te gaan lopen, behalve misschien als Mw Co de Roodt ook besloten heeft ook op vakantie te gaan naar Noord Amerika .

A.s. maandag brengt onze zoon Richard ons, H&A, naar Schiphol. B&A gaan dit keer met de trein, nu maar hopen dat er geen vertragingen op het spoor zijn . Om 15:00 uur zullen we dan het luchtruim kiezen om na een vlucht van zo’n 8:20 uur om 17:20 uur in Toronto aan te komen.

Daarna een nacht bijkomen in een hotel. En dan dinsdag de camper ophalen.

Zo de verhaal toon is weer gezet.

Ohja, voor de geïnteresseerden, rechts onderaan de pagina zie je een hyperlink naar onze route via RVParky, hierin staan ook de meeste door ons geplande campings en een aantal bezienswaardighedenetc.

En misschien werkt deze link ook? https://www.rvparky.com/trip/6165809336680448

Tot later

Kees

Je hebt al een goede start gemaakt Hans met: “de avonturen van”..We zijn heel benieuwd naar hoofdstuk 2 en het vervolg.

Kees

De link werkt prima. Je hebt al goed je best gedaan. Goede reis allemaal en heel veel plezier.

René

Zo te zien weer een leuk reisje. Zal jullie weer volgen en ik zie de verhalen, in de goede toon :-), wel verschijnen.

Veel plezier en een veilige reis.

Hans Elzendoorn

Vast een fijne trip toegewenst.
Groetjes van ons.

Paul

Heerlijk om naartoe te leven! Berry en Anneke geen probleem hoor de trein. Tip: wel op tijd weggaan en even in de reisplanner kijken ruim voor vertrek. Maar allemaal inkoppertjes natuurlijk ?
Zoals jullie weten reis ik dagelijks naar Utrecht en ken weinig problemen.
Heel veel plezier samen......
We volgen jullie

Jan-Willem

De route ziet er geweldig uit ?
Ik wens jullie 4en heel veel plezier en straks een goede vlucht naar Toronto!

Gert

Heel veel plezier! Mooie link!