Met de camper van Toronto naar Vancouver

Welkom op onze Reisblog!

Hallo allemaal en welkom op onzereisblog!

Het is weer zover, we gaan weer op reis. Het duurt nog even maar vanaf 25 augustus zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en waarschijnlijk foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Mijn doel is om iedere dag weer een stukje te schrijven. Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Iedereen die ons ook volgde in Namibiëis ook nu weer automatisch aangemeld, mocht je dit niet meer willen meld je dan gewoon af via de mail

En heb je tot augustus niets te doen? Lees gerust onze avonturen en jullie leuke reacties via de hyperlinks onderaan op de pagina nog eens na van onze vorige reizen.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Ohja en als je reageert met alleen je voornaam zet er dan aub minimaal de eerste letter van je achternaam bij zodat we ook weten van wie het komt.

Leuk dat je met onsmeereist!

Groetjes,

Hans & Alie

Berrie & Anneke

Henny

Verras ons weer met je verhalen

Kees

We "reizen" weer graag met jullie mee en verheugen ons op smeuïge verhalen.

Jannie en Willem

Hoop ook weer op mooie fotoos

Corriene

Succes en veel plezier met de voorbereidingen!

Marian B

We reizen weer graag mee

Paul Brouwer

Een goede reis en veel plezier. Genieten!!!!

Robert Derksen

We zijn er bijna in het groot, daar is Anneke heel blij mee ik kijk mee met de mooie foto,s en berichten.Geniet ervan